Sunday, January 27, 2013

Selamat Beramal


Bismillahirrahmanirrahim.

Hari Isnin, orang cakap lazy monday, tapi hari Isnin hari yang best bagi aku sebab ofis aku & gabungan dengan 1 GLC yang lain anjurkan tazkirah di masjid yang berdekatan dengan ofis aku setiap minggu bermula pukul 8.30 pagi hingga 9.30 pagi. Pada hari Rabu & Khamis pula adalah hari baca Al-Quran bagi pekerja muslimin & muslimat bermula pada pukul 2 petang hingga 4 petang & setiap staf mesti baca Al-Quran bila ada masa free dengan guru pengajar bagi memantapkan lagi bacaan Al-Quran yang semakin berkarat dalam diri masing-masing & ia mendapat sambutan yang sangat baik bagi staf ofis aku. Semoga kita lebih diberkati.

Wassalam.

8 comments:

  1. alhamdulillah... bagus kalau ada pengisian yang macam ni. moga ALLAH redha. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo ada pengisian mcm ni pn keja mesti siap..semoga dipermudahkan & redha Allah tu penting :)

      Delete
  2. kalau sudah diadakan pengisian sebegini..rugilah jika tidak turut serta..rugi ilmu dunia dan akhirat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah,kalo kita keja dgn niat utk Allah & ada plak pengisian mcm ni,maka lagi lebih kita beramal kpd Nya..keja bkn hanya utk mencari rezeki semata-mata bahkan bleh jd tmpat untuk beribadat :)

      Delete
    2. hamba kagum dengan bos sahabat

      Delete
    3. tp kalo tempat keja tu takde yang macam ni,niat sahaja keja kita tu sebagai ibadah,insya Allah akn dapat jugak pahala ibadat dari tak niat apa2 :)

      Delete
  3. as salam... cik azue datang vertandang...best nyer opis dier..swasta ke goment???....by the way..dtg ni nak menjemput tuan umah join my GA..meh la..semoga ukhwah berpanjangan..
    http://kuazue.blogspot.com/2013/01/kome-nak-tak-my-2013-1-give-away.html?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam..sy alukan kedatangan cik azue,insya Allah ada kelapangan bleh join GA tu,btw tmpt sy keja ni GLC,kira badan berkanun jgk la,hehe..

      Delete