Saturday, February 9, 2013

31 Minggu




Bismillahirrahmanirrahim

Dalam kesibukan harian aku berkerja, sedar tak sedar zaujah aku dah masuk 31 minggu dalam mengandungkan anak kami yang pertama. Alhamdulillah, aku bersyukur pada Nya kerana masih lagi dipermudahkan & diberi rezeki untuk kami terus beribadat & bertakwa kepada Nya. Mohon doa daripada kalian semua semoga baby kami selamat dilahirkan & bertambah umat Islam yang berguna untuk agama, negara, bangsa dan berbakti kepada kami di hari tua.

Wassalam.

8 comments:

  1. sudah bersiapkah sahabat dengan barang kelengkapan orang baharu??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah..semua dah siap & ingat plan nak gi KLCC sebab ada expo baby kat sana awal Mac ni untuk kami buat final check list :)

      Delete
  2. amboi.. jauhnya membeli belah :)
    apa pun tahniah dari akak skluarga..
    p/s: persiapan bukan sahaja dr barang..malah minda..welcome to our club.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih akak..sebenarnya gi sana sebab wife saya balik rumah mertua saya & kebetulan saya ada kursus kat putrajaya hujung bulan 2 ni so alang-alang tu gi la shop barang baby kat sana sebab kat KLCC ada buat expo barang baby :)

      Delete
  3. tinggal lagi 5 minggu sayang ^_^

    ReplyDelete
  4. moga segalanya dipermudahkan olehNYA.. :)

    ReplyDelete