Sunday, October 6, 2013

Mandi Ayam





Bismillahirrahmanirrahim.

Lately aku pun tak tahu kenapa la aku malas sangat nak update blog. Sekarang dah masuk minggu ke 3 aku tanpa baby boy aku & kerinduan dah semakin membuak-buak..& the best part is lusa, 08 Oktober 2013 maka pulang la anaknda kesayangan bersama bondanya yang aku rindukan kedua-duanya. Seriously i can't wait.

Pasal gambar ni, ini adalah salah satu genre kegemaran aku - Human Interest dan aktiviti dalam gambar ni dipanggil mandi ayam dan dah tak banyak tempat yang boleh jumpa dengan aktiviti seperti ini sekarang. Budak-budak mana ada main ayam lagi, dengan iPad, iPhone, Samsung, Android, game komputer dan segala gajet lain menjadi pilihan. Zaman dah barubah, so dengan itu aku persembahkan zaman sebelum berubah ini kepada korang.

Wassalam.

4 comments:

  1. oh... aku penah mandikan kucing jer, tak penah mandikan ayam... tp masa aku kecik2 dulu, selalu kena kejar ngan ayam bila aku jalan2 kat luar rumah... pelik betul perangai sesetengah ayam nih...

    btw, lawa photo... join la deviantArt, msti ramai watchers :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dalam dua lagi nak join deviant art atau tak..sebab tak sempat nak handle..hehe,tp insyaAllah,dibukakan pintu hati ini untuk join someday..hehe

      Delete
  2. uit..aktiviti ni kat belah mana ni?tak pernah jumpa pun..
    paling2 pun pernah jumpa mandikan zirafah je:D

    oh, salam eid adha:) bestlah beraya b3 sekarang:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aktiviti ni ada kat salah atu pulau yang ada kat kelantan..& memang best la bero beraya bertiga sekarang,bero bila lagi?hehehe

      Delete